EUSES SUMMERFEST ESCH BACK!☀️🥳
Und das Jahr grösser und cooler als je zuvor. Mer hend ned nume en neui Location, sondern au en DJ und no vieles meh plant. (🍻🏓🎨🎰)
Selbstverständlich werdemer wie emmer mitenand Fest ha und anstosse. Mitnäh musch nume öbis für uf de Grill, für de Rest esch gsorgt. 🥩🥗
Mäld dech am beste hüt no ah. De Ameldelink gfendsch uf üsem Insta. Mer freued eus uf dich!💙
